Як проходить аукціон в тендерних закупівлях

Для того, щоб почався етап аукціону в тендерних закупівлях, повинні бути виконані всі обов’язкові умови. Тобто, всі учасники повинні вчасно подати свої заявки з пропозиціями. При цьому, кожен учасник повинен правильно їх оформити, надати всі документи, сертифікати й інші данні, які вказані в самому оголошенні. 

Лише після того, як все це буде зроблено, в один з днів система автоматично відкриває всі ці пропозиції, й вони стають доступні вже кожному з учасників. Відповідно, всі запропоновані ціни класифікуються з найменшої до найбільшої.

Все це відбувається не в ProZorro, як думає велика кількість не зовсім досвідчених користувачів, а на одному з електронних майданчиків. Учасники самі мають можливість обрати той майданчик, який їм найбільш сподобається. Головна вимова до такого сервісу – це надійність та акредитація в системі ПроЗорро. Останній пункт можна легко перевірити в самій системі, де прописаний повний перелік акредитованих майданчиків.

Один з прикладів надійних та перевірених сайтів – це Українська універсальна біржа. На сайті tender.uub.com.ua ви можете ознайомитися зі всіма доступними оголошеннями й обрати для себе те, яке вам найбільш підходить.

Що собою представляє сам аукціон?!

Що стосується самого формату аукціону, то він складається з трьох основних етапів. На кожному з них, учасники в чітко визначеному порядку знижують свої пропозиції до того рівня, який буде для них прийнятним. 

Що стосується самого формату, то він надає можливість учасникам слідкувати за тим, як проходить сам тендер в онлайн-форматі. Відповідно, вони можуть слідкувати за тим, як рухається динаміка цінових пропозицій від учасників. Окрім цього, вони можуть слідкувати за тим, які учасники все ще продовжують боротьбу, а хто вже вийшов з торгів.

Такий формат тендеру вважається найбільш вигідним для замовника послуг. Тобто, державна кампанія, або ж комунальне підприємство отримує реальну можливість обрати найбільш вигідну для себе пропозицію.

Що стосується самих учасників, то не всі компанії готові до останнього знижувати свою пропозицію. Відповідно, велика кількість конкурентів виходять з боротьби, що дає змогу менш відомим фірмам поборотися за перемогу в таких аукціонах. Все що вимагається від учасника – це не порушувати чітких умов, прописаних в самому оголошенні.